måndag 21 september 2009

Snygge Robert på Kardemumma



Nu har vi packat upp snygg-Robert! Man skulle vilja ha en i varje färg (precis som Leila). Jag gillar ju även Tivoli som vi också säljer på Kardemumma. Mycket ljud i liten låda :)
Det har ju som bekant rasat in prylar och den här hösten känns klockren. Det är så himla mycket snyggt till höstens hem som har anlänt och mer ska det packas upp. Vi håller på för fullt med att skylta fram Green Gate. Det är som små godis man vill åtminstone ha minst en av varje.
Hela deras katalog är en ögon fröjd!
Det är lite kul med företag som är konsekvent i sitt tänk så man vet vad man får. Det är värre med firmor som inte vet vad dom köper in och ändrar sig hela tiden. Det blir liksom inte trovärdigt.
Nu längtar jag efter ny lön och köpglada kunder!
Kramar C

6 kommentarer:

Smultronlycka sa...

Ååå vad fina!!
Man blir lycklig av att se dem :)
Kul när teknologiska saker är vackra!!
Ha en bra vecka!
Kram Anna

Matilda K sa...

Härligt, älskar de där små karamellerna. Lön, ja tack : )
Det har varit lite si och så med köpkraften än så länge tycker jag men hoppas att allt återgår till det normala under hösten. Här ramlar också in varor mest varje dag. Tack för snälla ord i bloggen!
Kram
Matilda K
ps tror jag såg dig i ögonvrån på formex, visst handlade ni av oss när vi hade Liten jag?

Graadskan sa...

Beklagar varje gång du skriver om affären att den ligger SÅ långt bort! Skulle mer än gärna vilja strosa runt i den "på riktigt"!!

Är riktigt sugen på antingen Tivoli eller Robert, men ingen av dem är prioriterade just nu. Vi har precis bokat en resa till USA till våren, så nu ska vi spara och shoppa där istället!!

Kram Camilla

Handplockat sa...

hej hopp
åh vad bra att de kommit.. alla våra är slut utom en svart och en vit... VI BEHÖVER PÅFYLLNAD NUUUU
kanske vi får våra nu snart åxå...

åkarna (som lev varor) sa att det var pallar på "g " till oss i morgon undrar, vad det kan vara?
kanske första Miljögården, eller restade från ib laursen.. eller kanske GIGANT ordern från bruka...

nå ja imorgon vet jag =)
lycka till med Robban och hans polare
vilka färger tog du hem?

Designe sa...

Haha, verkligen ena snygga snygg-robert! :) Grattis till den fina vinsten nedan oxå! Ha det gott! Kram :)

Lilla huset på prärien sa...

Ahhh jag älskar de där fina!! Önskar att jag hade en men det har jag inte. Det är alltid så mycket annat man behöver minsann. Just nu är det glasögon till exempel. Inte billigt är det...

Kram Jenny