måndag 1 december 2008

Nu är vi äntligen inne i december ! Nu ska man försöka njuta lite innan den värsta stressen kommer igång på allvar. Jag tänkte att jag skulle visa lite bilder som är knäppta hemma hos mig och inte från Kardemumma. Jag har varit runt och kollat in alla superduktiga bloggare som lägger ut så vackra bilder. Idag fick jag tjuvkika på Green Gate - dom skickade en inbjudan till vårens kommande mässor. Imorgon ska jag och S till Gävle och handla lite julklappar till våra mysiga tjejjer och alla andra nära och kära! Imorgon kväll blir det nya bilder och lite ny text!
Jag njuter av alla levande ljus i mitt lilla hus!
Gonattkram C

5 kommentarer:

♥ Fyra årstider sa...

Vilken dröm att få ga sin egen butik och pyssla med inredning,men tiderna är inte så roliga.
Kram Lotta

Marie//Tekla Maräng sa...

Vilken fin butik du har eller jobbar i? Man blir sugen på lite av varje så jag förstår att försäljningen har gått bra.
Visst är det mysigt med advent.
Kul att du skrev en kommentar hos mig så att jag hittade till dig. Kommer gärna igen.
Ha det gott Marie

Malin sa...

Vilka fina bilder, älskar den där skylten till dörren!
Kram Malin

Kattfot sa...

Vilken härlig blogg du har, så fina bilder och rött& vitt som jag också gillar. Hoppas får läsa mer! Tack för din rara kommentar hos mig.

Kram Catrin

julia steggo sa...

Du är så duktig mamma!
Jag är stolt över dig.
Puss & Kram / Julia
`v