tisdag 26 mars 2013

Sköna grå toner.....








Jag har en förkärlek till allt som är grått just nu och gärna omönstrat......Ikväll har jag roat mig att kolla runt och googlat på allt från grå toner till vilsamma sovrum och bara hittat fantastiska bilder både från bloggar och tapetleverantörer! Det är bara att erkänna att jag är fullständigt förälskad i grå toner, från det ljusaste till mörkt cementgrått! Tyvärr har jag också förälskat mig i Arne Jacobsens lampa AJ lamp..... den står väldigt högt upp på min önskelista just nu! Men först ska jag hitta en snygg grå tapet till mitt vardagsrum som matchar min nya gråa soffa :) och nya vita mediabänken som vi packade upp ikväll! Det blir ommöblering i påsk, tur att det är flera röda dagar! Nu ska jag gå och sussa och drömma om grå färgskalor och vackra bilder jag sett bland alla duktiga bloggare!
Kom ihåg att påskharen finns och man får önska vad man vill i sitt påskägg!
Jag tänker önska en lampa ......som börjar på A :))

Inga kommentarer: