torsdag 19 april 2012

Vårens favoriter!




Godmorgon allihopa! Vi har såååå många fina Calou modeller hemma just nu i butiken. Jag vill ha minst 3 olika men ska absolut börja med ett par bruna. Dom gillar jag skarpt!
Nu snart är vår nya soffa & fåtölj på ingående . Det blir fina Howard modeller och dom är tidlösa & klassiska. Mina har jag haft i 11 år och är lika nöjd med dom fortfarande men nu vill jag bara byta ut dom för att köpa en storlek mindre och tillhörande schäslong att sitta mysa i (och kolla Tv serier i )
Massor med härliga nyheter har ramlat in denna vecka. Snyggaste orange sjalen- ett måste i vår kom precis in! Lite coola nya smycken., mini Peacemärke-halsband....och lite till kan jag lova!
Våren hetaste nyhet att vi har en alldeles egen HEMSIDA nu! Gå in och kolla på den snyggaste hemsidan ever! Kardemummas hemsida hittar du här!

Från en mycket stolt Carina


Inga kommentarer: