onsdag 15 februari 2012

Pics från möbelmässan!






Hej på er gott folk! Dagarna fullkomligt rusar iväg och vips har jag verkligen inte uppdaterat bloggen den här veckan heller!! En sann tidsoptimist har talat.....Hur hade ni det på alla hjärtansdag? Blev ni ordentligt firade?
Jag har blivit firad av hela min söta familj och gulliga Tette hade samma tema som jag i år. Typ....cupcakes...
Igår hade jag egen tid hela kvällen efter Mollsan å jag hade käkat hemmagjord pizza och färska jordgubbar till efterrätt. Det blev en stund med en favoritfilm (tack söta Victor för filmen!) och sedan ett långt varmt bad med en spännande bok! Mysigt och lugnt!
Maken och jag har varit nere på möbelmässan och spanat kommande trender och hittat en favoritsoffa. Det blir en snygg Howard som flyttar in till butiken i vår! Vi ramlade in i en gammal bekant som vi inte har sett på typ 10 år, kul! Det kändes som vi hade träffats typ häromdagen...det är en härlig känsla.....och då blir det inte så konstgjort heller!
Jag hoppas att solen skiner på er idag också! Nu är vintern som allra bäst! Klara ljusa dagar med krispig snö och mycket sol! Me like a lot!
Hoppas det blir skidor i helgen!
Kram på er alla!
Carina

1 kommentar:

Graadskan sa...

Åh, Howardsofforna är verkligen fina! Blir skoj att se bilder framöver!
Ibland rusar verkligen livet på i 180, men på något vis känns det som att det då är rätt att det är bloggen som bli lidande och inte det "riktiga" livet... Eller hur?

Varm kram till dig!
Camilla