söndag 6 november 2011

Lite pics från Ljusdal Trend



















Jag visar lite mångfald från mässan. Det fanns det mesta för alla. Tyvärr måste jag ha haft hjärnsläpp för den mysigaste montern Rosehills blommor har jag inte knäppt en bild på. Det kan bero på att vi låg grannar eller att jag sprang och handlade där hela tiden ;))
Hur som helst, du som inte hade möjlighet eller tyckte det var för dyrt eller inte trodde att det skulle vara nåt för just dig. Nästa års mässa vill jag att du tänker om....bra mässerbjudanden, smakprover, goodiebags och modevisningar samt föreläsare och dessutom 10% på hos flera butiker veckan efter. Man har lätt tjänat ihop sin entré genom att bara besöka mässan och nyttjat rabatten hos några butiker :))
Nu ska ja ner och jobba i butiken med Tette och Linda, maken samt Julia och göra Julfint tills imorgon!
Kram på er!
Carina
PS. Julia hade världens tur att vinna ett presentkort (värde 2000:-) hos Syrran & jag. Grattis min stora tur tjej!

Inga kommentarer: