onsdag 20 april 2011

Jag drömmer vidare!



Börjar dagen med att fortsätta att drömma om vackra kök. Hittade denna inspirerande bild hos någon söt bloggerska. Tolix barpallarna skulle gärna få vara runt min köksö! Och återigen dessa vita golv!
Nu har jag ägnat morgonen åt att beställa en massa varor som troligtvis kommer hem lagom till jag börjar jobba igen efter semestern. Det blev en lång kväll igår och efter klubbkvällen stod det läxhjälp på schemat. Julia ,jag och maken satt uppe till klockan 1 och fixade med hennes religionsuppgifter så hon slipper stressa ihjäl sig.
Det här med Körslaget tar hur mycket tid som helst men är också det roligaste hon har gjort så då måste vi curla lite extra ;))

Tack söta kunder för en trevlig klubbkväll och vårkvällen bjöd på sin bästa sida ;)
Nu måste jag slänga mig i duschen och fixa mig för en ny arbetsdag!

Kramar från tidsoptimisten Carina

Inga kommentarer: