onsdag 19 november 2008



Ja,då var man hemma igen efter lite trevligt mingel på Linum . Där bjöds det på underbara snittar och tilltugg. Makalöst goda rödbetor med chrevre creme. Jag kunde ha tryckt i mig hur många som helst. Sedan var det små goda snittar med goda "guckor". Efter att ha handlat smycken inför vår 2009 så var det dags för lite powershopping innan hemfärd. Två timmars försening så stupade jag i säng vid 23-snåret. Idag är jag så himla glad för jag upptäckte mina första 4 kommentarer från underbara bloggare som jag gillar. Jag är så himla stolt-Tack snälla ni! Jag ska försöka att uppdatera så mycket jag bara orkar så att det blir kul att kolla in då och då. Bilderna ovan har jag fotat från Kardemumma och jag hoppas att de kan inspirera lite inför advent. Här i Hälsingland snöar det i kväll. Kram och gonatt C.

1 kommentar:

Anonym sa...

Halloj!! Var det pressvisningen du var på? För våren? Underbara färger, och vårens katalog från Gunnel Sahlins hem..helt fantastiskt, man vill se mer... Ha det gott!