torsdag 25 augusti 2011

En annorlunda vänskap!



Varje dag upptäcker jag något nytt med denna lilla manick som är så oerhört fiffig! Man kan vara en stor motståndare till denna smarta grej men det tror jag är mest okunskap och att man har har " bestämt sig" för att inte skaffa en. Men jag är numera omvänd och tycker att det är det smartaste som har gjorts på länge och det finns en anledning att Iphone var först! Den är bäst (tycker jag iaf och jag har massor att upptäcka än!)

Igår var Molly och jag till stallet på vår första hästskötarutbildning (obs! jag är ingen hästtjej)
Men det är klart att vi måste testa om det här är nåt för vår lilla tjej (nästan alla tjejjer i klassen rider nämligen). Jag såg nog mest lite skraj ut och var hur hö täppt i näsan som helst så nästa gång blir det dubbel allergi medicin.

Sedan stack Molly och jag ner och jobbade alldeles för länge!! Men det är tur att alla barn går att muta!! Funkade även denna gång :))

Ni har väl sett att nu kör vi på med 30% på butiken! Kom in och fynda lite till!
Vi behöver plats för alla nyheter!

Vi kanske syns idag!
Kram Carina

Inga kommentarer: