tisdag 10 januari 2012

Vill gärna ha......






Måste bara visa några godingar från Odd Mollys senaste kollektion som jag fastnade för. Så himla fina plagg ....vi får väl se om det blir någon investering i garderoben snart! Kanske måste tradera ut några först ;))
Jag har faktiskt fyndat några fina Oddisar nyligen. En vinterjacka till halva priset samt två siden plagg också dom för halva priset! Gissa om jag är glad för dom!
Vi håller på att fixar och donar i butiken (själv har jag varit långledig och bara myst med vänner och ätit god mat och druckit god champagne till detta :)) Tack Julias söta svär föräldrar för en mysig kväll med god mat & dryck, Anna & Birgitta alltid lika kul att träffas och familjen Olsson såklart där tiden går i raketfart så fort när vi träffas och vi aldrig hinner prata klart.....Karin.vi måste träffas snart igen...
Tette har gjort så himla fint i Green Gate avdelningen och skyltat fram PIPs väskor så snyggt. Kom in och bli inspirerad.
Jag håller på att förbereda en massa inköp och våren ser mycket lovande ut.....
Kram på er alla!
Carina

1 kommentar:

Godastunder-tokigaidéer sa...

Superfina oddisar

Tack för en titt in jag kommer åter
Anna