tisdag 17 januari 2012

Snart dags för Formex


Halloj gott folk! Jag har gråtit livet ur mig ikväll.....Simon och Ekarna.....behöver jag säga mer,vilken underbar film och vilka skådisar! Rekomenderas varmt.
Imorgon blir det packning för hela slanten och en sista kolla vad ska med på Formex. Alla små detaljer som man inte vill glömma bort. Inte får glömma bort...
Åhhh,det händer så himla mycket skoj nu....ledarskapsutbildning i Stockholm under hela 2012 . Det blir mycket avgaser och storstadsluft för min del detta år. Sedan har jag en spännande inredningskurs i slutet av mars. Sköna hem, here we come , eller hur Tina ;))  Det ska bli hur kul som helst och dessutom blir det nice boende på Amaranten. Mitt i stan med alla tänkbara trevliga restauranger och executive room med lite extra flärd! Because you are worth it!
Ciao bellas
Carina

1 kommentar:

Tina sa...

Jajamänsan......Sköna Hem here we come,läääängtas!!!
Tina