lördag 31 december 2011

Gott Nytt År!








Ville bara kika in lite snabbt och önska ett gott nytt år! Tusen tack alla fina kunder och vänner för ett fantastiskt roligt år och jag hoppas och tror att 2012 bjuder på en del överraskningar också. För min del blir det en skojig utbildning i Stockholm under nästa år, Jag ska gå en ledarskapsutbildning som jag tror kommer att ge mig mycket. Och att jag kommer att träffa en del nya människor att knyta kontakter men först nu lite inventering och mässor .... Dagens bilder kommer från Martha Stewart  samt bild ifrån Systrarna Eisenmans underbara bok Mingelmat som är fylld med vackra bilder och mumsiga recept!
Ett stort Gott Nytt År på er alla!
Carina
PS. Ni kommer väl ihåg att det är inte mellan jul och nyår men går upp i vikt utan däremellan ;)))
Jag tänkte ifall ni ska lägga några Nyårslöften!
 Ni kommer väl ihåg att vi har öppet 10-13 idag.