lördag 12 februari 2011

Af Swedala favoriter





Jag måste bara visa de underbara påslakanen från Af Swedala. Dom är verkligen mina favoriter.
Jag vet att jag har skrivit om dom tidigare men så är det med snygga grejjor, man vill visa dom om och om igen..... Jag gillar verkligen kombon med rött och turkost.....väldigt läckert!
Jag står och väljer mellan Tro Hopp Kärlek eller Kyss mig lycklig! Ett genuint I-landsproblem ;)
Möbelmässan var lika spännande som tidigare år :( men man kunde se lite nya trender på matmöbler...och det är alltid skoj när det händer nya saker...eftersom mässan är lite strömlinjeformad!
Nej,nu måste jag ner och öppna på butiken! Ni har väl in handlat alla hjärtans present till alla kära som ligger varmt om hjärtat!
Vi kanske syns idag på butiken......
Kram Carina

Inga kommentarer: