torsdag 26 mars 2009


Hej svejs på er där ute, här kommer lite vecko rapport från Kardemumma. Veckan har varit intensiv och" kul". Sist jag skrev berättade jag om vår "hemliga tur" med Kardemumma tjejjerna. Oj.oj vad dom har funderat vad vi ska göra...
Vi tog bussen in till Hudiksvall och det blev mycket fniss och tok, väl framme styrde vi kosan till en Texas restaurang som har mycket god mat (kan inte få nog av amerikansk mat :).
Kvällen blev hur lyckad som helst och tjejjerna överaskade mig med en super fin present.
Jag blev så glad och rörd! Tack snälla gulliga ni!
Vi har redan planerat" en drink och tilltugg stafett" -det ska bli så skoj!
Veckan i övrigt har bestått av kurs, möte,möte och möte!!
Men nu ska jag inte gnälla för i morgon fredag sticker familjen ner till Stockholm både på nöje (Brolle show med Buddy Holly ) samt inköp på SIA , de visar sin julkollektion 2009 nu.
Vi bor på hotell och går ut och käkar lite gott och myser!
På bilden visar jag de mest bedårande glasägg från LD och mina söta tulpanlökar som är planterade i danska glaskrukor. Det kommer mer påskbilder och USA inköp bilder.
Många härliga helg kramar på er och tack för söta kommentarer! C

11 kommentarer:

Hemmalycka sa...

Helgkramar till dig med!
Kram
Åsa

IKT i min vardag sa...

Vad kul din helg låter. Ha det gott.



Kram Linda

Mallas sa...

Det låter som det händer mycket roligt för dig just nu. Kul!

Malin

Lilla huset på prärien sa...

Men så mysigt det låter med en tur ned till Stockholm! Hade jag också velat göra. Undrar hur det gjorde med Brolle-showen nu när det var Earth-hour...? Hmm... Hoppas i vilket fall att ni hade en riktigt skön helg!

Kram Jenny

Bygatan sa...

Men va mysigt det låter med en sån stockholmsvistelse;-)

Så nu vet du jultrenden -09!

Ha en bra vecka du också!

Kram Lena

Mallas sa...

Jag var i Washington förra våren och hotellfrukosten där gick inte heller av för hackor men jag gissar att det till viss del beror på vilken standard det är på hotellet där man bor...

Just nu är jag på västkusten i en liten stad i Oregon som ligger ett par mil söder om Portland. Jag jobbar med forskning på ett universitet i Stockholm så nu är jag här för att lära mig lite nya saker som de är bra på här. Så något mellan student och anställd skulle man kunna klassificera mig som :)

Den svenska kronan har som tur är bättrat som lite jämfört med dollarn. Den var uppe i rätt mycket tidigare i våras när ni var iväg!

Kram Malin

me and alice sa...

Godmorgon!!!
Åh var Brolle bra? Det måste ha varit fullt ös hela tiden...
Underbara små tulpsnlökar du planterat!!!
Ha en go Måndag!
Kram Susanne

Annas Vita Hjärtan sa...

Hej där!

Vad roligt det var att träffas hos SIA! Jo visst det inhandlades ganska mycket tillslut.

Vad roligt att ni gick på "Brolle", jag ska gå den 8 maj. Fick superbra platser så det ska bli riktigt skoj. Vi är riktiga musikal fanatiker så det är ju ett måste att gå på just den också.

Ha det bäst!

Kram Anna

Hanna sa...

så mysigt det låter :)
fina glasägg!

Ha en skön vecka du med!
Kram Hanna

me and alice sa...

Tackar för berömmet!!! *fniss* Det behövs verkligen ibland. Fast den här egna varianten av Gi har funkat alldeles ypperligt. Allt är ju gott också...
Ha det bra. Nu ska jag gå och kolla på Halv åtta hos mig...*fniss*
Kram Susanne

Jes/Vita villa vila sa...

Hej!!

Vad glad jag är som hittade din fina blogg - kikar gärna in här igen. Kul! :)

Jes ♥